Aygn 3 gündür alt tarafta bir ağrı oluyr ayakta durdukça daha çok oluyr acaba bebiş büyüdüğü için mı oluyor bu ağrı 15+3 haftalığız
Chan Aygn Evet, kasık ağrıları genellikle bu sebepten oluyor. Bunun beraberinde kanama vs yoksa endişelenme derim.
EmraheydaBier Aygn bence bi doktora git canım böyle kasılmalar için erken sanki bilemedim ben yaşamadım o haftalarda
Smiley87 Aygn kasık ağrıları normaldir canım rahim büyüyor , ama ayakta çok durunca ya da yorulunca oluyor dinlenince geçiyorsa dikkatli ol dinlene dinlene iş yap 🤗 kanama olmadığı sürece veya dayanılmayacak ağrı olmadığı sürece korkacak birşey yok canım
Srylcnkya Belki de rahim büyüdüğü için olabilir canm bnde de 15 haftalıkken öle olmuştu kanama olmadığı sürece birsey olmaz dedi doktor hem rahim büyüyüp yerleşiyor hemde bebek demişti canm 😊 ama yine de doktora sorabilirsin içim rahat etsin diosan
Aygn Srylcnkya randevum 31 inde ilçedeyim ben doktorum ilde olmazsa cuma günü doktor geliyr bir cikayim hiç olmayıp bir an olunca korkuyr insan şuan ne kadarlık senin canm
Srylcnkya Aygn 16. Haftamıza girdik canm doktorun nosu yok mu canm arayıp sorsan ilcedesin benimde doktorum başka ilde ama telde soruyorum canm. Ama bnce korkma canm içini ferah tut randevu alabiliosan erkene al kontrolünede o tarihte gidersin canm 😉
Srylcnkya Aygn evet genelde idrara çıkma da sıklaşır canm baskı olduğu için mide de ekşime olur ilerleyen zamanda 😉