buseyusuf27 -Mercimekannesi- bnmde 15de rahmın agzını kapatıyor dedı 2.doğumum olck sezeryan olcm ama oldugum ilde degıl üniversıte hastansınde olmam lazımmış eger 20 hftadan sonra yukarı cıkmazsa dua edyorm inş çıkar da burda doğururm yoksa bıraz zor olck 😔
melike81_ gizem-cbn dr deftere yazarken hep bunu söylüyoda🫢 isteğe göre sezeryan olcam inşlllh sancı gelmeden alınır 😃
gizem-cbn melike81_ ön duvarda olması normal veya sezaryen olmasını etkilemiyor :) rahim ağzına yakınsa etkiliyor sadece benimkide ön duvarda ben noemal doğum bekliyorum şu an :)
melike81_ gizem-cbn ilkmi sizindee ben kıl dönmesndrn amelyt olmusfum doktor etiketlemez ded ama ben ilişkidede cok sıkıntı çekiyorum çatımn dar oldugunu düşünüyorum 🥲
gizem-cbn melike81_ aynen ilk gebeliğim ama ben ilişkide sorun yaşamıyodum da zaten yasaktı 3 aydır yapmıyoruz biz