Smlbvmya hayır benim 6 aylık erken doğum oldu apar topar gittik bebeğim canlı doğdu ama 2 gün yaşadı. Ben hastanede 2 gün kaldım geçen sene. şuan tekrar hamileyim nasip olursa orda tekrar sezeryan olacağım medilife doğum alanı rezalet medicana çok uçuk fiyatlar kolandan tecrübeli olduğum için temiz ve güzel ve ilgili oldukları için nasipse orda olacağım