Nerm7n canım dojotrum gebelik olduğunu düşünmüyorum dedi hem yaptığım testlerde belirgin çizgi çıkması gerekmiyor mu ,o yuzdeb ben de şaşırdım ne yapmam gerektiğini adet söktürücü verdi dokotr kullandım biraz ama tamamını bitirmedim içimde şüphe kaldi ama dokoturma göre yok dedi betam 4 iken ,