Gamzeacis Dilan_55 bir çözüm bulabildiniz mi 34 haftalığım Bnde çok kötüyüm asla geçmiyor doktorum doğumdan 1 hafta sonra geçer ddi
Dilan_55 Gamzeacis maalesef hiç bisey bulamadım bana da hep doğumdan sonra geçer diyorlar şuan 37 haftaligim doğum yaklaştıkça ödem çoğaldıkça daha da kötü bu hal almaya başladı
Gamzeacis Dilan_55 tuzlu yemiyorum su içiyorum hareketsiz kalmıyorum benim de dirseklerime kadar damar yerlerim şiş sert canımın acısından uyuyamıyorum uykusuzluktan sızar oldum Sizin az kalmış sağlıkla kavuşun inşallah
Dilan_55 Gamzeacis Gamzeacis hareketten daha çok ellerini sürekli sabit şekilde dinlendirmen gerek ne kadar hareketsiz kalırsa eller okadar şişliği inip ağrısı diniyor
Dilan_55 Gamzeacis evet bende ilk olduğunda herkes hareket ettir diyordu ama hareket ettirdikce dayanılmaz hal alıyor nöroloji doktoru elleri yormaman gerek dedi olabildiğince iş yapıp elleri hareket ettirmeyeceksin yani biraz da olsa fayda ediyor
Dilan_55 Gamzeacis benim en başlarda ara ara uyuşuk oluyordu ama şuan iki elimde ful uyuşuk hiç geçmiyor uyuşukluk
Dilan_55 Gamzeacis evet belirli parmakları etkiliyor zaten benimde avuç içi ve 3 parmak şeklinde uyuşuk
Dilan_55 Gamzeacis bana okadar erken demedi açıkçası doktorlar doğum sonrası 2 3 ay da odemler tamamen gidince hastalık da gider fakat bazı durumlar da kalıcı oluyor ameliyat gerektirebiliyor dedi nöroloji doktoru inşallah senin geçer