Kitapkolik660_ ben özel muayenede öğrendim doktorum var dedi çünkü bebeğim çok içeride kalıyor göbeğim de iç göbeğim geniş olduğu için çok dışarıda değil görümcelerim eltim bizim göbeğimiz seninkine göre iki katıydı diyorlar ki çocuğun kilosu vs herşeyi çok iyi önden gidiyor dedi , araştır derim:) 3 ayrı doktora muayene oldum ve en çok memnun kaldığım ile devam ediyorum ama belirti az hissetmen normal