Gulsah_09 Naressmom1644 yaaaa 😍😍sağlıkla buyutun insallah boyle.mesajlar olunca çok daha fazla heycanlaniyorum
Kitapkolik660_ _Hulya7106 süresini ölçüyorum gelip geçiyor gerçek sancı dinlenince geçmez aksine şiddetlenir
Raziyenurx Gulsah_09 ayy üçlü ikili derken bir rakama düştük biz bugun🥺 şafak 9 hamişlik çok zor geçiyor son günler ya🥲 korku var aşırı
Gulsah_09 Raziyenurx zamanı hic tutamıyoruz çok hızlı geciyor ama hic korkmayın sonu okadar güzel olucak ki insallah bebişine odaklan onu kucagina aldiginda her sey gecicek 🌸 ikinizde saglıklı şekilde insallah
Sehermahsum7321 Gulsah_09 bizim de son 91 ikinci gebeliğim bir oğlum var bir de kızım olacak inşallah :) bizde ismini ikra düşündük :) oğlumun adıda Ömer Asaf :)