38+2 de doktor kontrolümde bebeğin henüz kanalda olmadığını 1 cm açıklığım olduğunu söyledi doktor. Şuan 38+5 im ama yaklaşık 2 haftadır karnımın düştüğünü hissediyorum ve kasıklarımda kalkarken baskı ağırlık hissediyorum. Kanala girip girmediğini nasıl anlarım