Kızlar doğum yapalı 3 ay olucak bundan 2 hafta önce belimi incitim oğlumu beşiğinden alırken 3 gün öncede oğlumu dısarı çıkarırken Pusetine koyarken sırtımın sol tarafı kasıldı bişi oldu o günden beri acile gittim kas sıkışması dedi doğum yapan kadınlarda olur dedi bugünde kötüydüm varmı yaşayan böyle bişe jel ve agrı kesici verdi ama iğnesizz geçmiyo terleme üşüme eğilip kalkarken dikt et dedi sezeryan sonrası böle bişi yaşayan oldumu 😒