Ravza-Acar1 Merhabalar adetim 17 sinde bitti gün aşırı eşimle birlikte olduk dün akşamdan beri kasık ve bel ağrısı çekiyorum hamilelik belirtisi olabilirmi ???
Sinemm68 Ravza-Acar1 yumurtlama belirtisi olabilir 17 si bitmiş adet henüz ⅚ gün olmuş yumurtlama zamanı bile yeni oluşuyordur