06fatma06 Merhaba taze embriyo ile 5.gün transferi oldum bugün 8.günüm kaset testte silik çizgi gördüm kan testi verdim 74 çıktı yarın tekrar vereceğim değer iyi mi düşük mü sizce
Zeyna27 06fatma06 bence gayet iyi 2 gün sonra tekrarlayın iki katı artmışsa sağlıklı gebeliktir hayırlı olsun
tnkkc1 Gayet iyi bende 8. Gün verdim 116 10. Gün verdim 211 di sonra doktor 13. Gün yapmamı söyledi 1305 iki gün sonrada 2844 keseyi gördüm öok şükür şimdi kalp atışını bekliyorum iki gün olunca ver canım acele etme strese girme bol ceviz kuru üzüm ye
06fatma06 Bugün lekem geldi (yerleşme kanamasıymış) doktorum kan testi istedi dün 74 çıkmıştı bugün 145 oldu çok iyi dedi doktorum