AnneRumeysa 6 eylulde medıpol megada açılma az olduğu için sezeryan doguma alındım. Spinal ile iki denemedede anestezi doktoru iğneyi sinire denk getirdi doktorların uzmanlıgıyla övünüyolardı eğer o an ağrıya dayanıp sesimi çıkarmasaydım felç kalıcaktım.. ardında genel anesteziye geçildi. Ameliyathanede kendime geldiğimde şiddetli ağrılarım vardı kimse ilgilenmedi yüzüme bile bakmadılar. Bebeğimin sarılığı sınırda olarak taburcu edildik. Üç dört gün sonrasına doktor kontrolunde hiç bir şeyinin olmadığını söylerek yolladılar herhangibi tahlıl vs yapılmadan , gözüne kadar inmişti sarılığı yüzünden fazlasıyla belli oluyordu. Akşamına başka hastaneye götürdüm sarılık 17ye cıkmıstı sınırda olan sarılıkla zaten taburcu edilmemesi gerektiğini söylediler ihmal yüzünden bebeğim üç gün yoğun bakımda yattı. Durumu medipol mega hastanesine bildirdiğimde saçma sapan bahanelerle geçiştirdiler. Üstelik iğne sonucu belimde bacağımda ciddi kasılmalar ve uyuşukluk oluyor. Yani hastane tamamen hayal kırıklığı asla önermiyorum. Benden sonra arkadaşımda doğumunu orda yaptı ve daha farklı sorunlarla bir bucuk aydır hala hastanede uğraşıyor. Berbat bi hastane