Aysegul58 Tecrübeli anneler ve anne adayları. Elele Bonte 2 6in1 modeli alan var mi ya da onerebileceginz park besik modeli soyler msnz.
denizgurbuz Aysegul58 elele madre aldım. Henüz paketi açmadım doğumum şubatta ama benden önce doğum yapan arkadaşım aldı beğendi memnun kaldı onun üzerine bende aldım
Momela Aysegul58 elele madre aldım çok kullanışlı duruyor daha bebek gelmedi ama. Güzel yani çok araştırdım aldım
Zseda Aysegul58 Bende daha yeni elele madre aldim. Dun kurulum yaptık kontrol amaçlı eşim çok beğendi. Baya kaliteli,saglam ve genisti🤗 Alacaksanız 6 gün sonra indirim bitecek bilginiz olsun. Bir de çabuk tükeniyor şimdi baktım stok güncellemisler
Aysegul58 denizgurbuz bunu almayı düşünüyordm ama Elele Bonte 2 de ana kucağı da var diye esim bu daha guzel dedi napsam bilmiyorum ya
Rabiss34 Trendyoldan baby2go markasını aldım ben daha kullanmadım ama kullanılan kumaş ve materyallar çok iyi :)
Aysegul58 Zseda aynen bende yılbaşı gelmedn almak istiyorum karar veremedim daha aslinda istedigimle madre arasinda hi kac fark haricinde bi sey yok. Ana kucagi falan da var.
Zseda Aysegul58 valla ben ana kucağını da elele den aldım ama elektrikli aldim. Elele markası genel olarak kaliteliymis. İhtiyacın doğrultusunda ana kucakli modeli de alabilirsin kalitesi değişmez pişman olmazsın. Bugün düşün kaçırma al direk tükenirse yıkıcı oluyor 😂
Zseda Aysegul58 Elele Dormire 2 elektrikli gri olanı aldım. O da indirimdeydi. Trendyolda daha pahaliydi
Aysegul58 Zseda gazamiz mubarek olsun dediklerinin ikisini de aldim( madre ve dormine 2 gri) 😂 simdi verdim siparis ama yılbaşından sonra gelecek
Zseda busbus14 Trendyola en son baktığımda 3 bin kusur yapmışlardı. Elele nin kendi sitesi daha uygun 2 kusure aldim ben
busbus14 Zseda evet bende az önce gördüm ya aslında kayınvalidem almak istiyor beşiği ama bekliyorum yani almasını yılbaşından sonra fiyatlardan artıcak ben alsam ozamanda morali bozulcak diye almıyorum
Zseda busbus14 Valla alsinlar fiyatı artacak. Benimde annemler ana kucağını almak istiyordu söyledim indirime girmiş alacaksanız alin diye 😂😂 ne istediğinizi biliyorlarsa söyleyin indirime girmiş zam geliyormus falan diye çekinmeyin hiç. Onlar içinde zamsiz olması daha iyi