Kizaniminanasiyiim Bende de oldu 26. Haftamda başladı kaşıntım yaklaşık 3 hafta çektim doktor pupp teşhisi koymuştu bana, doktorum ilaç yazdı onları kullandım bunun yanında her kaşıntım başladığında ılık duş aldım,banyoda kese hiç yapmadım (dahada artmasin diye), sabun duş jelide kullanmadim,kaşınan yerler alev gibiydi(bu hastalik sıcakta daha da kasindiriyor) oyuzden buz kompres uygukuyordum sonra kremlerimi sürüyordum çok şükür şuan daha iyiyim şuan 32+4 haftalık gebeyim bu hastalığı yaşayan varsa Rabbim acil şifa versin çok çok zor bir hastalık ☺️🤲