zeynsya yok benim hiç kanamam olmadı çok şükür. bu durumdan haberim bile yoktu. Normalde özel hastanede doktorum. Şimdi başka şehre geldim annemin yanına. Burada bi devlet hastanesine gittik kontrol için. Bebeğin eşi aşağıda ona bakılsın dedi. O an anlamadım. Evde googlea bakınca kafam karıştı işte canım.