İyi geceler herkese 38 haftalık gebeyim ve artık bazen sancı gibi kısa süreli ağrılar giriyor,benim merak ettiğim doğumun başladığını nasıl anlıycam,o sancı nasıl olucak ve ne zaman hastaneye gitmek için yola koyuluyum😊Sancı sıklığımı nasıl takip edicem bilmiyorum.Yakınlarım Sancın oldumu hemen gitme hastaneye evde bekle açılman olmaz suni sancı verirler durduk yere dediker ama ben anlamadım açıkcası gitmem gerektiğini nasıl anlıycam? Tecrübeleriniz varsa dinlemeye hazırım.😊🥰