Kızlar 5 haftalık hamileyim dün Dr randevum vardı ultrasonda herşey normal göründü kese çok güzel yere yerleşmiş dedi fakat az önce lekelenmem olmuş normal midir yoksa doktor vajinal muayene yaptı ondan kaynaklı olabilir mi ? Bi cevap verirseniz sevinirim daha önce aynı şekilde bir düşüğüm oldu çok korkuyorum buna da bişey olucak diye 😔😔