merhaba 6 haftalık gebeyim ama benim neredeyse 2 haftadır o kadar çok boynum omuzlarım ve kollarım ağrıyor ki kolumu kaldıramıyorum bile sızlıyor boynumu öne eğiyorum kaslarım o kadar sertki zorlanıyor. böyle bir durum yaşayan var mı bazı yerlerde daha geç haftalarda olduğu yazıyordu da