Kelebek_066 Bebeğim başaşşağı pozisyonundaydı doktora sordum normal dedi ama sizce normal mi bu durum 14 haftalık
Bmbe21 Kelebek_066 kimse burada doktor değil. Doktorunuz normal dediyse normaldir niye soruyorsunuz anlamadim 😊