MerveDC HazelBaskal ya bana da yüzde 90 kıza benziyor dedi ama sanki bacak arasını göremedi o yüzden bekliyorum bilemiyorum yaa
HazelBaskal MerveDC kesinlesene kadar bir sey alma sen yinede bir kac hafta daha bekle canim.kardesime de bir doktor kordon bacak arasinda erkek gibi dedi digeri kiz gibi😂o da bekliyor daha😀
MerveDC HazelBaskal o aynen bende bekleyeyim en iyisi 16 haftalıkken gittim ama bence göremedi tam yorum yaptı sanki doktor bekliyeyim en iyisi 😂
Fatime İkili test için gittim erkeğe benziyor dedi bende güvenemiyorum daha kesin demedi çünkü bakalım sonuçları almaya gittiğimde net birşey söylecek mi 🤔🤔
gizemgnll ozdenarda Hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına aldırsın canım 😊 Radyoloğa neden gidiliyor ben de haftaya 17olcam ama doktor bişey demedi bana merak ettiö bilgi verirsen sevinirim yaa 😊
Sevdasoner ozdenarda cnm banada ikili testte perinatologum kıza benziyor dedr 14+5 te kendi doktorum yüzde 80 kız dedi 15+2 de yüzde 90 erkek dedi.şimdi ben hangisine inanayım bana ultrason kağıdı verdi bacak arasında çıkıntı var sizinki de öylemiydi
ozdenarda Ekksl tam bilemiyrm canm bugun radyolog cekti bemim ultrasynumu sonucum doktoruma gtti ama bugun olmadgi icin gorusemedm
dilanisanci ozdenarda aynisi su an bana oldu 1. Doktorum ikili tarama testinde %85 kiz dedi , ikinci doktorum bir hafta sonra tomurcugu var erkek dedi , simdi 1. Doktorumla, 31. Ocakta ayrintili ultrasonum var 16. Hafta olacak insallah bakalim ne olacak 🙂
ozdenarda dilanisanci bakalm benmde ilk kiz diye doktorumla ozelde muanem var cumartesi oda kiz derse tammdr 😁
Minamom Arkadaslar zaten 12 13 haftalarda soylenen cinsiyet tahminidir net belli olmasi 16 17 haftalarda 100 de 100 diyebilir doktor o yuzden o sureye kadar bekleyin hatta detayli ultrason 21.hafta dan itibaren yapiliyor orda cikan sonuc kesindir
poyrazege111 ozdenarda çok acele etmişsin keşke biraz bekleseydin ben 19.haftaya kadar bekledim yüzde yüz erkek dedi öyle almaya başladım ikili tarama testinde sordum doktor dedi daha erken şimdi söyleyeceğim şey yanlış çıkabilir bende 19 .haftada sordum detaylı ultrasonda erkek dendi
DilekAlkanat ozdenarda 19-20yi bekle alisveris yapma ben ikili yaptirdigim gun erkek dedi doktor ayni gun kendi dr uma kontrolm.vardi kiz dedi sonra birkac kafta sonra prof a gittim kiz dedi 2hafta sonra baska bir kadin dogumcuya gittim erkek dedi 1hafta sonra kontrole gittigimde farkli dr muayne etti erkek dedi en son aylik kontrol icin tekrar profa gittim %100erkek dedi 🙈😂😂
gizemgnll ozdenarda Radyoloğa neden gidiliyor ben de haftaya 17olcam ama doktor bişey demedi bana merak ettiö bilgi verirsen sevinirim yaa 😊 yazdım ama görmemişsin sanırım merak ettim 😊
ozdenarda gizemgnll ben cift hastaneye gdiyorum hem devlete hem ozele biraz pimpirikliyim sanirim 🙈devletteki doktorum bide renkli ultrasyon cekelim makinalar daha yuksek dedi ondan cektrdim herhamgi bi nedeni bi geregi yok camm merk etme
gizemgnll ozdenarda bende ne zamandır devlete de gitsem diyorum ama eşim izin vermiyor ya. Doğumu hangisinde düşünüyorsun ve hangi doktora gidiyorsun devlette memnun musun
ozdenarda gizemgnll ben ozelde dogum yapicam ozelde kontrol oluyorum surekli ama devletede gidyrm cift doktor baksn diye ben eskisehirdeyim solesem bilirmisinz doktoru