nurr_kbr benim de beta 7.17 çıkmıştı cnm doktor dedi hamile değilsin tarlusal yazmıştı bana adet söktürücü ama midem bulanıyordu bende dedim midemi üşüttüm galiba birde eşimle de korunuyorduk neyse doktora söyledim ben adet söktürücü kullanmycm değerim kaç olsa dedim hamilelik okur 7.36 olsa hamilesin kesin derdim ben bir hafta sonra tekrar gittim hastaneye doktor ultrasona baktı ve 5 haftalık hamile idim