Kızlar 27. Haftamdayim 2. Gebeliğim ilk gebeliğim hep ağrısız sızısız geçti ama bu tam tersi yani bugün de özellikle böyle karnımın yanlarından ağrı giriyor her haraketi batıyor karnımda normal dimi canım çok fena yanıyor yani derin derin nefes almaktan başka biesey yapamıyorum birde gün içinde ne kadar çok haraket edersem o gün çok fazla dayanilmiycak bel ağrım karın ağrım oluyor doktora gittiğimde soyliycem de daha var kontrolüme