Aysemm44 Aa bende 16+4 um ikinci gebelik ama dun ve önceki ki gün birer defa atti ama bu gün hiç olmadi normal mi acaba böyle olunca bir korkuyorum aslinda kimseye çaktırmadim çünkü iki hafta önce düştüm ve direk doktora gittim evime yakın bir doğum Hastanesi’ne orda gördüm ve kalp atışını duydum ama kendi doktoruma o günden sonra daha ilk defa Çarşamba günü gideceğim o yüzden içimden bir korku var birde ayri ayrı iki gün boyle tekme atar gibi olunca ondada sırt üstü yattim zaman atti galiba rahatsız oluyor artik sırt üstü yatmam dan