2 gündür kalp atışım yüksek artık sırtımda ağrı yaptı nefes alışverişim değişti bugün dayanamadim acile gittim troponin t ye baktılar 3.0 çıkmış bir şeyin yok dediler gönderdiler nette bu değerin 0.04 un altında olması gerek diyorlar aranızda anlayan var mı? 🥺