Arkadaşlar tüp bebek tedavim olacak ama 23 yasimı doldurmadığım icin rapor cıkmadı bende o yüzden onu bekledim şubatta 23 yaşımı dolduracağım için rapor çıkacak rapordan sonraki süreç nasıl ilerliyor yumurta toplama işlemi ne zaman oluyor yumurta toplama işlemi ağrılı mi ve yumurta toplama işleminden önce bir işlem yapıyolar mi yumurta toplama işleminden sonra ne kadar süre sonra dillendirin embriyoyu yerleştiriyor çok stresliyim lütfen yardımcı olabilir misiniz