oznur_turkekul Elo__35 merb canım bende Egepol takibinde haziranda yapıcam biz iki hafta önce doğum paketiyle anlaştık 10 muayene bazı rutin testler ve doğum içerisinde 41.500 e anlaştık ama iki gün önceden konuşmuştuk yoksa 60.000 gidiyordu 😂
papatya-0 SenaaaNurrrr kesinmiymis artık bu fiyat yuzyuze bişey ogrenemiyoruz ariyoruz kimse dönüş yapmıyor ne zor fiyat ogrenmek sabitlemede yapmiyorlar yani en geç Şubat’ın başında doğumum olabilir ona rağmen yani
Ecem335 papatya-0 Sabitleme yapıyor denilmiş anlamadım bende telefonla aradım bugün geri dönüş yapmadılar asla
papatya-0 Ecem335 evet maalesef dönüş yapmıyorlar yüzyüze görüştüğümüz de Aralık’ta 36.500 dediler işte ocağı bekliyoruz
Melissa09 Vala devlette doğursan dert doğurmasan ne ödüceğinn belli değil Urla’da başlamamıştım başta ora güzelmiş devlet olarak uzak diye bıraktım özele başladım doktorum egepol ya da Çınarlı dedi Çınarlı eski bina ama daha uygun sanırım
SenaaaNurrrr Melissa09 evet daha uygun ben gittim ama özel demeye bin şahit ister. İçeride çok ağır bir yemek kokusu vardı ve hijyen olarak bana temiz gelmedi o yüzden egepole devam ediyorum.
SenaaaNurrrr Melissa09 evet maalesef Ocak ayı içerisinde doğum olursa 25 bin. Bu ayın sonuna kadar sabitlerseniz hazirana kadar 36 bin
Ecem335 papatya-0 Bugün telefon ile görüşme sağladım şükür. Şubat doğumu için 36.000 fiyat sabitlemesi yapıyorlar. Ocak ayında ödeme yapılabiliyormuş