Kızlar 2 hafta önce kan testi yaptırmıştım crp değerim 13 çıktı yani normalin üstünde. Doktor ilaç vermedi ama bugün çok fena karın ve bel ağrım var. Panik yaptım acaba crp değerim yükseldi de düşük ihtimali mi oldu bir fikir verin normal mi değil mi, ona göre doktoruma yazıcam bu saatte :( bu arada 13 haftalık gebeyim