Merhaba arkadaşlar 2 ocakta planlı sezeryanim var. Ben sezeryandan sonra korse kullanmak istiyorum dr a sordum kullanıp kullanmamayi bana bıraktı. Eğer kullanirsam kaçıncı gün kullanmaya başlamalıyım. Kullananlar memnun kaldığınız tarzda korseler hangisi. Birde korse kullanımından memnun kaldınız mı avantajı oldu mu. İlk dogumum olcak ve hiç bilgim yok. Lütfen yardımcı olur musunuz arkadaşlar. İyi akşamlar🥰