dzeynepsahinn 16+3 haftalık gebeyim 2. Çocuğum şuan da baskı gibi bişey hissediyorum karnımda yani ikinci çocuğu olanlar bilir kasılma gibi önemli birşeymidir gitmeli miyim acile ?