Vildan21 ben 2 tane doğum yaptım birinci doğumumda bilmeden ciğer yedim annem niye yedin bebekte leke çıkacak dedi bebek doğdu alnında leke çıktı ama 1 hafta içinde geçti
İkinci hamileliğimde inanmadığım için bol bol ciğer yedim çoğunlukla hep ciğer yerdim ikinci bebekte de hem alnında hemde bacağında leke çıktı alnındaki leke geçti ama öok az belli ediyo dikkatli bakarsam belli ediyo bacağındaki duruyo çok tatlı duruyo ama
İnanmadım ciğer yedim ama ciğerden mi çıktı bilmiyorum 😂 bu arada elin ciğerliyken nereye sürersen bebekte orda leke çıkıyormuş diyolar ama ben elimi ciğere sürüp başka bi yere sürmedim
Bu arada ciğer sağlık açısından bebeğe bişiy de olmadı ben ilk haftalarda da çok yedim bilemiyorum bebeğe zararı olur mu ama ben yedim bebeğe bişiy olmadı