Zeynomsu Susamtohumu2 hiç anlamıyorum gerçekten ama bence bu da kız demin birine daha yprum yaptım da. Sizin de alt kısmında iki çizgi var benim oğlum olacak 3 çizgi vardı sanki 3 bacaklı gibi bi görüntüydü. Ordan böyle bir rahmin yürüttüm
Ozlemtongu21 Susamtohumu2 Susamtohumu2 Evet memnunum çok ilgili bi doktor bende 11 haftalık gebeyim ☺️
Susamtohumu2 Ozlemtongu21 sevindim bende çok iyi yorumlar görerek başlamıştım bende çok memnunum kendisinden 🙂