Smgemr anlamıyorum ama bence kız çünkü benim oğlum olacak ( bak söylerken bile hoş oluyorum canım oğlum 😍) benimkinin ultrasonunda sanki üç bacağı var gibiydi üç çizik vardı. Bu usg benimkine benzemiyo o yğzden kız diyorum☺️ sağlıkla sağ salim kucağına al inşallah 🙏🏻