ozgyrs Kızlar merhaba 17+4 hamileyim. Belim özellikle yatınca o kadar ağrıyor ki bazen uykumdan uyandırıyo. Masa basında calısıyorum sandalyeden kalkıp yurudugum an belimde çok fena bir ağrı oluyo. Sizce doktora danısmalı mıyım?