Ben de 31 haftalık hamileyim ilk aylardan beri kasık ağrısı çekiyorum adet sancısı gibi bazen sancı oluyor oturunca kramp giriyor sağ bacağımda uyuşma oluyor her doktor kontrolümde söylüyorum ilaç verdi normal bebek sinirlere baskı yapıyor dedi bir iki defa korkup acile gittim hata orda ki doktorlar da nts olsun tahlil olsun her şeye baktılar bebek büyüdüğü için baskı oluyor bu normal diyorlar bana sorsan değil bazen dayanamıyorum uyuyamıyorum benim 4 ayda başladı 31 haftadayız asla geçmiyor bebek büyüdükçe daha çoğalıyor