Ben tiroit hastasıyım 4 senedir ilaç kullanıyorum şişlik ve yırtılma olmadı 2 düşükle sonuçlanan gebeliğim oldu şuan 3. Hamileliğim 33. Haftamdayim çok şükür hamilelik boyunca sıkıntı çekmedim arada yükselme yaşadık sabit tutmaya çalıştık hamilelik hormonları malesef oynama yapabiliyor beslenmeme dikkat ettim