Selam kızlar bu hafta böyle iki üç seferdir bu şekilde kalbim ağrıyor göğüs kafesim mi bilemedim sol tarafım falan aynı şuan olduğu gibi acaba normal midir dün doktordan geldim herhangi bir skımtı yoktu ama söylemeyi unuttum bu arada herhangi bir sağlık sorunuö yok bu ikinci gebeliğim