Hilal41 kendi ailem Kastamonu’da yaşıyor biz gelin diyince gelecekler eşimin ailesi İstanbul’da sadece hastaneye kimseyi kabul etmeyeceğimizi söyledik evede biz kendimizi toparladıktan sonra kabul edeceğimizi belirttik doğulu olmalarına rağmen eşim çok arkamda durdu bu konuda rahat etmem açısından çok şükür zaten bir çocuğumuz daha var evimiz küçük boşu boşuna kış ayı dış dıbe olmaya gerek yok şubatın ilk haftası bide doğum