Tugbasuu ben 28+1’de gitmiştim. Bu testi ve kan grubumu onaylamak için 2 test yaptırdım. Sadece kan testi ücretini ödedim hastaneye (özel takipliyim) kan uyuşmazlığı iğnesini (rhogam yazılıyor ama muadili de olurmuş) reçeteye yazdı doktorum, eczanede bir fiyat farkı çıkmadı. Acile gidip iğneyi vurdurdum. Bu arada testimin sonucu negatifti ona rağmen vuruldum.