Canan-_16 Eda_rtekin7 bende 16+2 hiç yok yok göbeğim dümdüz başta vardı şişkinlikti gitti galiba şimdi düz bir karın ve ikinci gebelik
Ebruarss Canan-_16 haftalaramiz günü gününe aynı 🤲🏽 ben göbek çıkmak diye düşünüyordm kilolu olduğum için ama bariz çıktı ortaya bir gebeş göbeği 🥰 kişiden kişiye değişir o biraz benm de erken büyüdü mesela
Musemma06 Benim 25 den sonra çıkmaya başlamıştı kişiden kişiye değişir tabi şuan 33 haftalığım ama karnım hiç yok gibi
Canan-_16 Ebruarss ya. Maşallah ne güzel ben aslında ilk gebeliğimde de çok çıkmadı ve sevmiyorum çok çıkmasını🤣 iç karın büyük galiba
seizetheday Eda_rtekin7 olabiliyor öyle benim de 28 29 dan sonra çıkmıştı hatta ilk gebeliğim daha geç çıkmıştı boşver sonra taşıması zor oluyor 🤗🌸
meelooss Baharalkannn evet ilk bebeğim 17. Haftadan beri hissediyorum şuanda her gün daha net hissediyorum hareketli baya 🥰🥹
battaniyemkareli Eda_rtekin7 gayet normal, herkesin fizyolojik yapısı aynı değil. benimde 20 den sonra belli olmaya başladı, o zamana kadar sen nasıl hamilesin falan diyolardı……