Merhabalar doktor 38+3 2 ocağa gün vermişti sezeryan için suan 37+2 haftaligim dünden beri ağrılarım vardi bugun acile gittim nst ye baktılar sancı yok dedi alttan muane istediler kabul etmedim yaşadığın ağrılar yalancı doğum sancı dedi size bir sorum olck yalancı sancılar başladıktan kaç gün içinde gerçek doğum gerçekleşir 1 haftaya bekler insallah🤲🤲🤲