krcozlem58 doktora gittiniz mi plasentaya baktırdınız mı bebeş falan nasıl , benimde başıma gelmişti kırmızı kan geliyordu hafta 1 geldi 3 hafta böyle ama hiç problem çıkmadı , ama ben ıhlamur içiyordum onh bıraktığımdan beri kanamam yok . İnşallah daha olmaz doktorum bebekle ilgili olsaydı kanama durmazdı demişti