Kızlar reglim üç gün gecikti. Dün sabah afedersiniz mide bulantısı ile uyandım ve kustum. Akşamına test yaptım negatif. Bu ay çok fazla belirtim vardı(kasık ağrısı lekelenme vs) sürekli negatif gördüğüm için test yapmaya da korkar oldum ne önerirsiniz