EceNaz26 Kızlar taşıt olarak motorumuz var, çok sık olmasada mecbur bi yere gideceğimiz zaman biniyorum. Dikkatli olmaya çalışıyoruz ama ister istemez yollar bozuk olunca sarsabiliyor, sorun yaratırmı acaba bilgisi olan var mı 2 aylığız şuan
Hulo2105 EceNaz26 bende 5 haftalığım bizde de motor var kısa mesafelerde biniyorum uzun yol binmem zaten.
KuzeyinAnnesi10 EceNaz26 kız 3 haftalık öğrendim hiç motora binmeyi bırakamadım annem babam kızıyor 37 oldum hala biniyorum 😂😂😂 hastaneye her yer ful motorla gittim çok rahat her yere gidiyorum. Motorun ne gibi zararı olabilir oturuyorsun arabada tehlikeli o zaman 😂😂😂
Merals EceNaz26 ben doğuma bile motorla gittim tabi bi tehlikem olmadığı için rahat bindim eşimde dikkat ediyordu 😂
Adenala Olivia Benim komşum hamileyken traktörden düştü o da bayağı zayıftı rüzgardan dolayı düşmüş Allah esirgemiş bir şey olmamıştı
Olivia EceNaz26 ya ben çok kötü düşmedim ufak bı düşme sonra yerden kaldiriyim derken gaza basıp brakmadim peşinden suruklenmistim sadece 😀
KuzeyinAnnesi10 Hulo2105 uzak mesafelere de gidiyorum 1 saatlik mesafelere mesela hiç sorun yaşamadım başlarda değil de sonlarda daha zor olur diyorlar ama ben hala çok rahat biniyorum 😂😂 havalar bozmasa devam eder doğuma da motorla giderdim
EceNaz26 KuzeyinAnnesi10 benim korkum bu kasislerde çukurlarda sarsıyor ya bir de bi arkadas tanıdığı motora biniyormus 2 ay erken doğurmuş diyince korktum düşük flan riski olur mu diye
Hulo2105 KuzeyinAnnesi10 yani işte kasisler falan insanlar motor sürenleri hep sıkıştırıyor bir de o yüzden korkarım yani binmem uzağa🥹
KuzeyinAnnesi10 EceNaz26 doğursam ben doğururum her gün biniyorum motora 😂😂 kasislerde falan da sorun hiç yaşamadım dikkat edip çok hızlı ziplatmadsn geçemezse eşiniz sorun olmaz süren kişi sürüş de çok önemli
gozdexx EceNaz26 ben 5 haftalık gebe olduğumu bilmiyordum eşimle hataydan Adıyaman’a motorla gidip geldik kasıklarımda sancı oldu regl olucam sandım bi hafta bekledim olmadım sonra test yaptım pozitif çıktı çok şükür bebeğe bi zarar olmadı ama ne zaman hatırlasam vicdan azabı çekiyorum birazcık
EceNaz26 gozdexx ya vicdan azabı duyma o ara sancı olması normal motora binmesen bile olucaktı zaten ilk haftalar :)
EceNaz26 tgbmerve oyle bir problemim olmadı doktorda risk var demedi sadece arada kasıklarimda sanci tarzı saniyelik agrilar oluyo