Dero- Kızlar bende 25 haftalık hamileyim. tsh 3.74 çıktı levotiron kullanıyorum 25liği kırıp iç dedi. Çok korkuyorum nedense. Değerleriniz dahada yüksek çıksada bebeğiniz sağlıklı değil mi?
Elialicevik96 Bendede var haşimato bende 50 mg kullanıyorum sakın aldatma eğer ilaç kullanmazsan çocuğun zihinsel gelişimi çok olumsuz etkileniyormuş