tugcezrhlgl Merhabalar. Aklımı kurcalayan bir sorum var 19 haftalıkken doktora gittiğimizde detaylı bir şekilde inceledi hatta detaylı ultrasona gitmicem aynı şekilde bakıyolarmış yarım saat baktı çünkü herşeyine doktorum. Plesantada bebeğe kan akışı az gibi gözüküyo dedi bidahaki ay geldiğinde bakarız düzelmezse son zamana kadar aspirin kullandırırız dedi.moralim bozulunca bişeyde soramadım. Kahve çay içiyodum o günden sonra bıraktımm acaba onunla alakası var mıdır ? Başına gelen var mı acaba 🙄
hohomoromu tugcezrhlgl boyle durumlarda duydugum sol yanına yat dıyorlar günde 2 saat sol yanına yatınca bebeğe daha fazla kan ve oksijen gıdıyormus sende ınt bakabılırsın
tugcezrhlgl hohomoromu gece ister istemez sırt üstü buluyorum kendimi sonra düzeliyorum gerçi ama 🙄 daha çok dikkat edeyim o zaman sol tarafa yatmaya