Liya7- Mart sonu doğacak kız bebeğe uzun kol zıbın ve taytı 3-6 mı 6-9 mu alayım ? Bebeklerim maksimum kiloya yakın doğuyor genelde 3.900 doğdu diye düşünürsek iyi kilo alarak ilerlese?