Kardelen01 bizde bu durumla karşılaştık hastane aynı değil ama ablamın ikinci doğumuydu ilk bebeği de aynı hastanede doğdu aynı sebepten küveze alındı.
İkinciyi de doğunca aldılar ve sezeryan olanların hepsini almışlardı sadece normal yapan bir kişi vardı onun bebeği yanındaydı
Hatta doktor bize dedi sizin bebek sağlıklıydı gayet neden alındı filan biz orda bi şüphelendik
Sonra Allah razı olsun o hemşireden geldi söyledi ben bu hastaneyi bırakıcam zaten gözümüzü kapatmamızı istiyorlar vicdansızlık falan demişti
Bişeyi yoksa bile antibiyotik aldı gösteriyorlarmış küvezdeki bebeklere hatta daha fazla devletten antibiyotik parası da almak için . Bizde bebeğimiz iki gün kaldı üçüncü gün ablm gitti emzirdi filan gayet iyiymiş solunumu emmesi her şeyi ama bir hafta duracak dediler bize. O hemşire de tedavi reddi isteyin sizin bebeğin bişeyi yoktur dedi
Tedavi reddi isteyip başka hastaneye götürdük gerçekten de bi sorunu yokmuş Allah ıslah etsin öyle bişi yapıyorlarsa
Arkadaşın sık sık gidip emzirmek istesin kavga çıkarınca izin veriyolar yoksa susunca yanına bile sokmuyolsr bebeklerin