3 yaşında ikizlerim var şuan 11+4 tek gebelik yaşıyorum. Sizlere tavsiyem
gereksiz oyuncak almayın gelişimlerini destekliycek oyuncak tercih edin büyünce kendileri seçiyorlar gereksiz bir sürü şey.
Cinsiyet aynı ise aynı kıyafet seçimi yapın.
Küveti ben 8. Aydan sonra kullanmadım.
Hastane için battaniyem 2 müslimler 2 ağız mendilleri 5 adet 2 adet 5li takım 2 şer tanede ayrı ayrı zıbın üst ve patikli alt almıştım fakat şöyle ki kendinden çoraplı altlar alın onlar kullanışlı aklınıza takılan varsa sorabilirsiniz.