Arkadaşlar Kocaeli şehir hastanesinde bu hafta sezaryan olacağım bi tane kızım var odalar tek kişilik olursa onu alma ihtimalleri var mı acaba ya,🥴şuanda etrafta yayılan hastalıklardan kaynaklı mı bilmem çocukları ziyarete bile almiyorlarmista bı ihtimal merak ediyorum😐😐