36 haftalığım idrarda proteinim yüksek çıktı 3+
24 saatlik idrar topluyorum yatın götürcem, bu sıkıntısı olanlara doktor nasıl bir yol izledi, riskli gebeliğe gidiyorum ayrıca bebeğimin gelişimide 2 3 hafta geriden geliyor çok korkuyorum bişey olcak diye 😞